Med den seneste udvikling in mente, synes jeg ok om første indlæg i denne tråd. Jeg vil godt nok prissætte spillerne lidt mere konservativt, man fik fx næppe noget for White.
Jeg synes samtidig BSN ser meget fornuftigt på det, nemlig at med så stor en udskiftning, er det bedst at klare det over to vinduer. Samtidig er man pga. de norske og svenske transfervinduer bedre stillet om vinteren, hvis det er den retning man kigger i - og i Norge skulle der efter sigende være mange gode spillere billigt til salg pt.
Der bliver stadig penge at gøre godt med, så BSN har lidt råderum. Og de fleste har vel tillid til, at han kan forvalte råderummet godt.
Det er helt klart at hvis vi skal begå os skal der ikke sælges nogle af vores profiler, men derimod oprustes.
Det er helt klart at hvis vi skal begå os skal der ikke sælges nogle af vores profiler, men derimod oprustes.
En spiller af JP kaliber er ikke noget man finder til småpenge hver dag desværre...
Endnu en gang vil jeg henlede opmærksomheden på Simon Poulsen i AZ, der meget vel kan gå en svær tid i møde, med en ny trøner..
Quoted
Ørgaards tidligere cheftræner i FC Midtjylland Erik Rasmussen skal til VM som kommentator for TV2, mens ellers har AGF ifølge sportsdirektør Brian Steen Nielsen ikke tænkt sig at bruge energi på slutrunden.
- Det ligger en hylde over det, vi kan nå, vurderer Brian Steen Nielsen.
AGF's sportsdirektør håber til gengæld, at Jakob Poulsen og Benny Feilhaber kan bruge slutrunden til at styrke deres profil i forhold til udenlandske klubber.
This post has been edited 1 times, last edit by "Ceres" (Feb 8th 2010, 7:26pm)
Quoted
AGF's sportsdirektør håber til gengæld, at Jakob Poulsen og Benny Feilhaber kan bruge slutrunden til at styrke deres profil i forhold til udenlandske klubber.
Det koster tid og penge hvis vi ligefrem skal sende sportschefen til Sydafrika, men det er nok en pointe, at vm-spillere nærmest udelukker sig selv: hvis en spiller faktisk skulle vise noget, der gør ham interessant for os, vil han vise det for så mange, at vi alligevel ikke kan være med.
Moderators