Thursday, September 9th 2010, 7:21pm UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register
Share |

481

Wednesday, March 17th 2010, 1:29pm

RE: RE: from Samara

first game of Michael Lumb in Russia - первая игра Микаэля в России - Самара - 13.03.2010
Very nice with the pictures, how did the fans rate his performance?

no problem - без проблем пережили

Winther

Moderator

482

Wednesday, March 17th 2010, 4:25pm

Tomek til GF. Odder må ærgre sig.
Gad vide om vi faktisk har snuppet ham for næsen af Odder eller om han først havde henvendt sig her, men var blevet sendt videre. Det ville jo være naturligt nok, hvis han har spurgt først i AGF - måske forhørt sig lidt hos Magic. Under alle omstændigheder spiller vores andethold jo et niveau højere end Odder og det er vel lidt mere attraktivt for ham. For AGF's andethold virker det som en udmærket forstærkning, da de med alle skaderne i truppen nok har udsigt til at stille med primært U19-spillere. Jeg tror ikke man har nogen forventninger om at han kan spille sig i Superligatruppen, i hvert fald ikke i foråret når han ikke rigtig har spillet det sidste lange stykke tid, selvom der ikke skal mange flere skader til før man pludselig alligevel kan blive tvunget til at overveje ham. Han er måske heller ikke umiddelbart den type førsteholdet mangler mest, men vi kunne da godt bruge lidt af det her, hvis det var: http://www.youtube.com/watch?v=TyhV0u6RkKI

This post has been edited 1 times, last edit by "Winther" (Mar 17th 2010, 4:27pm)

Andrewdk

Professional

483

Wednesday, March 17th 2010, 4:31pm

[Under alle omstændigheder spiller vores andethold jo et niveau højere end Odder og det er vel lidt mere attraktivt for ham. For AGF's andethold virker det som en udmærket forstærkning, da de med alle skaderne i truppen nok har udsigt til at stille med primært U19-spillere.

Ja lige nu er vores 2. hold mere interessant for ham end Odders, men hvordan ser det ud når 2. holdet bliver flyttet til den total uinteressante superligareserve turnering?
Skal han så spille i den turnering, selvom han vel dårligt nok kan betragtes som superligareserve eller ryger han så ned på det næste AGF hold i serierækkerne?
Signature of »Andrewdk«
2009/10 = Top 4 eller Fiaskosæson !

484

Wednesday, March 17th 2010, 7:56pm

" Tomek til GF. Odder må ærgre sig."

Var der på et tidspunkt ikke noget knas mellem AGF og Odder over nogle tilnærmelser fra FC Nordsjælland? Jeg mener det handlede om at Odder havde indgået i et samarbejde med FCN, samtidig med at de var i samarbejde med AGF. Kunne det ikke tænkes at man som en lille stikpille til Odder i den forbindelse har lokket Tomek til AGF istedet for Odder?

fooler

Administrator

485

Wednesday, March 17th 2010, 8:52pm

Han er måske heller ikke umiddelbart den type førsteholdet mangler mest, men vi kunne da godt bruge lidt af det her, hvis det var: http://www.youtube.com/watch?v=TyhV0u6RkKI
Det er den slags klip der gør ondt, for talentet var der utvivlsomt og det burde være blevet til meget mere. Det er lige før at man får dårlig samvittighed over at han blev lokket til det lortehold som AGF dengang virkelig var, i stedet for at havne et sted hvor han kunne have udviklet sig og have fået en karriere...
Signature of »fooler«
»Jeg bliver i AGF. Vi spillere har svigtet byen, fansene, klubben og os selv i denne sæson. Så vi har alle en forbandet pligt til at rette op på det her og spille AGF tilbage i Superligaen. Jeg giver ikke en skid for de spillere, der i den her situation vender sig grædende mod deres agenter og vil væk. I min verden skal alle mand tage turen med ned i 1. division. Det skylder vi hinanden og klubben!« Mark Howard (Stiften, d.16/5 2010)

486

Wednesday, March 17th 2010, 10:27pm

Vi har utallige eksempler på spillere, der har floppet i AGF, men siden har genrejst deres karriere. Hvis nogen andre nævneværdige klubber havde set noget lys i Tomek, havde de nok samlet ham op, og polakkerne har ikke just kæmpet om hans signatur, når han kan slippe helt ned til Odder.

Tomek fik bestemt chancen i AGF, men leverede ikke. Måske, hvis han var røget til en anden klub ... men havde vi så ikke set ham blomstre op andetsteds?

Winther

Moderator

487

Thursday, March 18th 2010, 1:42pm

Lidt som Aubynn spillede Tomek vel nærmest sin allerbedste kamp i sin debut, så på den måde kan man jo sige, han slog til med det samme. Det er alligevel spørgsmålet, om han var den rigtige type at bruge de få spareskillinger på på daværende tidspunkt - men omvendt er det jo svært at finde rigtige typer, når alt det udenom fungerer så dårligt. Man sidder jo desværre lidt med den fornemmelse, at det YouTube klip har fået det hele med... Det skal dog naturligvis også med, at han blev ramt en masse skader, bl.a. en pludselig ansigtslammelse, så man kan ikke uden videre konkludere, at han ville have udviklet sig mere andetsteds - med mindre man foretager den nærliggende slutning, at han ikke ville være blevet skadet så meget i en anden klub. Faktisk tænker jeg lidt på, om alle de absurde skader vi har set de seneste år, startede med Tomeks ankomst, og om de 7 års ulykke nu er blevet fornyet eller om det mon holder op nu hvor ringen sluttes... I så fald er det jo ærgerligt, at Kirkeskov lige nåde at blive skadet. Under alle omstændigheder satte skaderne helt sikkert Tomek en hel del tilbage i sin første periode i AGF. Jeg ved ikke, om det også har været et problem senere hen - jeg har lidt indtryk af at han heller aldrig siden hen har fået en længere stabil periode - men klubben i Polen havde vist også nogle alvorlige økonomiske problemer, så han har måske heller ikke været så heldig med at komme til de mest veldrevne klubber. Det ser langt bedre ud i AGF denne gang, så hvis ikke han bliver skadet kan det måske godt tænkes, han kan spille sig i fornuftig form igen. Jeg tror også det er det, der er tanken her i foråret - kommer han så, nok mod forventning, op i Superligaform kan det være vi skriver kontrakt med ham, men mere sandsynligt kan man forestille sig, at han i efteråret fortsætter i en klub i første- eller andendivision. Vi får til gengæld en lille mulighed for en gratis gevinst og ikke mindst får andetholdet her i foråret forhåbentlig en forstærkning på et hold, der vist ellers stort set er blottet for rutine.

bqd

Trainee

488

Thursday, April 1st 2010, 5:44pm

Jaa hvis han er lige så stort et talent som storebroren, så er det bare med at få noget blæk på han.

http://www.bold.dk/nyt/AGF-lurer-paa-Devdarianis-lillebror

Seppe

Intermediate

489

Thursday, April 1st 2010, 8:32pm

Jaa hvis han er lige så stort et talent som storebroren, så er det bare med at få noget blæk på han.

Man skal vidst tage dagens rygter med et kran salt, der kunne jo lige lidt aprilsløjer bag.

Snurre Snup

Beginner

490

Thursday, April 1st 2010, 9:10pm

Jeg synes, det er en meget underlig aprilsnar, hvis det er tilfældet. Der er jo intet i nyheden, der får folk til at spærre øjnene op (som fx den med Martin Laursen). På den baggrund kan jeg ikke se, hvorfor det ikke skulle være rigtigt.

Stats

Intermediate

491

Friday, April 2nd 2010, 12:02am

Det kan ikke være en aprilsnar.

Dertil er nyheden både for "uinteressant" og "kedelig".

Moderators:

Moderators

Tak til agf-foto.dk for brug af fotos.
Grafik af: Kasper Fladmose