Quoted
Jakob Poulsen har ikke spillet en rigtig god kamp for AGF siden sidste år.
I går han blev afhændet til FC Midtjylland for anslået 8 mio. kr. tilføjet en klausul om, at AGF også skal have en procentdel ved et videresalg. For otte måneder siden ville Lazio fra den italienske serie A smide over 20 mio. kr. for Jakob Poulsen.
Men han sagde nej. Han risikerede at sætte VM-chancen over styr ved at få en bænkeplads i Rom.
Jakob Poulsens tid i AGF handler om tilfældigheder. Det skal ikke glemmes, at den smilende dreng fra Næsbjerg ankom til Århus som endnu en af de udlandsprofessionelle spillere, der nok aldrig ville blive til mere. Garantier kunne ikke udstedes.
Quoted
I søndags var Jakob Poulsen ikke med af transferhensyn. Hvad skal man lægge i det set i lyset af aftalen med FCM?
»Det var en helhedsvurdering. Hvad kunne Jakob bidrage i den kamp i forhold til en anden spiller? Ville han have hovedet med i en situation, hvor han muligvis stod foran et klubskifte, mens han samtidig havde en skade, der måske kunne forværres. Alle disse faktorer spillede ind i vurderingen, da jeg valgte at se bort fra ham.«
Fik du ordre oppefra i AGF-systemet om ikke at tage ham med, fordi et salg var på vej?
»Nej. Jeg har 100 procent frie hænder til at sætte mit hold,« siger Peter Sørensen.
Med mindre det går hen og bliver en Bendtner... Gud forbyde dethttp://spn.dk/fodbold/superliga/agf/article2157912.ece
»Jeg har haft lidt problemer med lysken på det seneste, og så lavede jeg en forkert bevægelse under opvarmningen« - MJ
"Også forsvarsspilleren Dan Thomassen gik i stykker under opvarmningen. Han fik problemer med en muskel i baglåret"
Go-go skadeshelvede? Den med Jørgensen skulle ikke være et større problem, men hvad med Dan T?
Quoted
Vi mødte en flok spillere, der spillede deres livs kamp og derfor var villige til at svede og bløde. Det var samme var ikke tilfældet hos alle mine spillere, og det må jeg så tage konsekvensen af sagde Peter Sørensen, der ikke mente, at han kunne tage noget med fra dagens kamp til mødet med FC Vestsjælland på lørdag.
) Location: Århus
PS om dagens kamp :
Quoted
Vi mødte en flok spillere, der spillede deres livs kamp og derfor var villige til at svede og bløde. Det var samme var ikke tilfældet hos alle mine spillere, og det må jeg så tage konsekvensen af sagde Peter Sørensen, der ikke mente, at han kunne tage noget med fra dagens kamp til mødet med FC Vestsjælland på lørdag.
Sådan ikke så meget pis, hvis ikke du giver dig 100%, så hedder det bænken (gad vide om han tør overfor Graulund)

Det ved jeg godt, men pointen var om han tør bænke Graulund i 1. Division hvis han i den foregående kamp havde spillet som en pose nødder.PS om dagens kamp :
Quoted
Sådan ikke så meget pis, hvis ikke du giver dig 100%, så hedder det bænken (gad vide om han tør overfor Graulund)
Graulund var ikke med i dag. Mener han var sparet sammen med Jørgensen og et par andre.
Fra agffodbold.dk:
Vi mødte en flok spillere, der spillede deres livs kamp og derfor var villige til at svede og bløde. Det var samme var ikke tilfældet hos alle mine spillere, og det må jeg så tage konsekvensen af sagde Peter Sørensen
Det signal han sender med den udtalelse er i hvert fald helt klar. Hvis du ikke er villig til at svede og bløde så ryger du af holdet. Jeg synes det er en stærk og nødvendig udtalelse. Vi vil i mange kampe være store favoriter og det kan meget vel blive afgørende om spillerne er i stand til at motivere sig til kampene.
I denne kamp var vi så bare heldige at kvaliteten af modstanderen var så lille at den gik. Men det gør den ikke på lørdag og vi har sgu ikke råd til at spillerne føler sig for fine til at spille de her kampe.
This post has been edited 2 times, last edit by "Hehe" (Aug 26th 2010, 11:05am)
Fx bedre spil?Sats dog på at opfinde en medicin til den slags kampe, hvor modstanderen står utrolig godt defensivt og lever på kontra og dødbolde og en overdreven hysterisk energi, vindermentalitet og holdånd.
Efter som Feilhaber ikke kan sælges er den nok sparet væk ...Nogen der ved hvad i alverden der er galt med http://www.agffodbold.dk/ ?. Har ikke virket her siden Søndag.
Moderators