Esbjerg, Silkeborg og Viborg i mine øjne. Men ja, dybt sørgeligt hvis dette er sandt. Jeg er simpelthen så glad for, at dette aldrig vil blive aktuelt i AGF. I hvert fald ikke så længe jeg lever.Det synes jeg godt nok er trist. Vejle Boldklub er en af de få tilbageværende klubber i landet, som har en rigtig flot historie. De har produceret vildt mange landsholdsspillere. Det vil de sikkert blive ved med, men der er ikke meget sjæl i en fusion mellem 2 stridende provinsbyer. Kunne Kolding og Fredericia ikke sluge hinanden i stedet? Snart er AGF, AB, Aab, OB og Frem de eneste rigtige tilbageværende klubber i landet. Hvem har jeg glemt?
Puha, skal vi ikke bare glemme den. Begik vist rigeligt med hybris da jeg i sin tid oprettede den...Jeg kan da lige opdatere med at vi nu rent faktisk er nummer 1, og min forudsigelse om at AB fik en svær kamp i Viborg var korrekt![]()
Det kan være vi skal genoplive "10 tegn på at AGF ikke længere er et bundhold-tråden"![]()
At der ikke er scoret mere mod os tillægger jeg 80% at de hold vi har mødt indtil videre, bare ikke har klasse når det går fremad, ikke at vi lige pludselig har fået et super forsvar. Vi laver stadig umådelig mange tåbelige opdækningsfejl, senest da FCV scorede.Noget jeg lægger mærke til når jeg ser stillingen i øjeblikket er vores målscore. Vi er godt med mht. antal scorede mål, men vi er ikke mindst samtidig også det hold, der har lukket færrest mål ind. Bortset fra Kolding faktisk halvt så mange som de nærmeste. Det er godt nok tidligt på sæsonen både at konkludere noget med slutstilling og målscore, og modstandernes angribere er ikke på Superliganiveau, men det tegner alligevel udmærket indtil videre. Det er trods alt også et forsvar med to nye backs, der skal lære at spille sammen og mere kontrollerende i et nyt system. Fredericia lukke ikke meget ind i sidste sæson, så det kan være PS ret hurtigt kan få det overført her til.
At der ikke er scoret mere mod os tillægger jeg 80% at de hold vi har mødt indtil videre, bare ikke har klasse når det går fremad, ikke at vi lige pludselig har fået et super forsvar. Vi laver stadig umådelig mange tåbelige opdækningsfejl, senest da FCV scorede.Noget jeg lægger mærke til når jeg ser stillingen i øjeblikket er vores målscore. Vi er godt med mht. antal scorede mål, men vi er ikke mindst samtidig også det hold, der har lukket færrest mål ind. Bortset fra Kolding faktisk halvt så mange som de nærmeste. Det er godt nok tidligt på sæsonen både at konkludere noget med slutstilling og målscore, og modstandernes angribere er ikke på Superliganiveau, men det tegner alligevel udmærket indtil videre. Det er trods alt også et forsvar med to nye backs, der skal lære at spille sammen og mere kontrollerende i et nyt system. Fredericia lukke ikke meget ind i sidste sæson, så det kan være PS ret hurtigt kan få det overført her til.
De sidste 20% er spillestilen, hvor vi ikke længere angriber hovedløst og derved naturlig har øje på forsvaret, selv når vi angriber.
This post has been edited 5 times, last edit by "Zinras" (Sep 1st 2010, 7:48pm)
forstår så ikke helt hvor Viborg får pengene fra . Det er ikke så længe siden at man manglede penge for at få det til at køre rundt
forstår så ikke helt hvor Viborg får pengene fra . Det er ikke så længe siden at man manglede penge for at få det til at køre rundt
I et interview i Lokalbladet for Ørum Sønderlyng og Omegn afslører burhønseavler Børge van der Kyckling, "at ej pænng æ kommin ou æ lokal initiajtiv." Jeg oversætter resten: "Sparekassen for Ans og Omegn har bidraget med et større, rentefrit Lån. Kjellerup Kreaturtransport har købt en anpart i Jesper Kjærulff efter en model, som man har kopireret fra Århus Elites investeringsmønster. Alhede Forsamlingshus har bidraget med overskuddet fra et arrangement, hvor Richardt Ragnvald var musikalsk hovednavn, mens den efterfølgende husmoderstriptease blev udøvet af forkvinden for foreningen, Angelica Blegfed Brandt. Når nogle mindre bidrag fra ukendte sympatisører lægges til, er det lykkedes at rejse ca. 3 millioner kr. i kapitaltilførsel. Så vidt, så godt", siger hr. van der Kyckling og tilføjer:" No mangler wi bår at sie noen på æ læjter på æ idrætspark."
Jo man kan squ sænke billetpriserne. Den vare AGF sælger i år er markant ringere end den de solgte sidste år, men alligevel bibeholder klubben prisen.
Quoted
Jeg har det personligt sådan, at hvis man ikke gider mere, så bliv væk. Det kan jo ikke være anderledes
Moderators