Thursday, September 9th 2010, 7:35pm UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register
Share |

Martin Hansen

Professional

1,061

Tuesday, August 31st 2010, 3:29pm

Nogen der ved hvad i alverden der er galt med http://www.agffodbold.dk/ ?. Har ikke virket her siden Søndag.
Efter som Feilhaber ikke kan sælges er den nok sparet væk ... 8|
ROFL
Signature of »Martin Hansen«
"Jeg synes, at AGF skal ansætte Brian Steen Nielsen som cheftræner. Det
lader ikke til, at de kan komme af med ham på andre måder."

- Og så mangler vi en angriber!

fooler

Administrator

1,062

Wednesday, September 1st 2010, 7:49pm

Nogen der ved hvad i alverden der er galt med http://www.agffodbold.dk/ ?. Har ikke virket her siden Søndag.
Efter som Feilhaber ikke kan sælges er den nok sparet væk ... 8|
ROFL
Hvordan kan den stadig være nede? ?(
Signature of »fooler«
»Jeg bliver i AGF. Vi spillere har svigtet byen, fansene, klubben og os selv i denne sæson. Så vi har alle en forbandet pligt til at rette op på det her og spille AGF tilbage i Superligaen. Jeg giver ikke en skid for de spillere, der i den her situation vender sig grædende mod deres agenter og vil væk. I min verden skal alle mand tage turen med ned i 1. division. Det skylder vi hinanden og klubben!« Mark Howard (Stiften, d.16/5 2010)

Ato Vari

Moderator

1,063

Wednesday, September 1st 2010, 7:51pm

Hvordan kan den stadig være nede? ?(
Det er udbyderen, der er gået kold

http://www.facebook.com/pages/Novicell/250179464144?ref=ts
Signature of »Ato Vari«
Jordforbindelse, tak!

Zinras

Intermediate

1,064

Wednesday, September 1st 2010, 7:52pm

Fordi den naturligvis er sparet væk. IT-folk og drift af hjemmeside koster penge, og siden vi ikke kommer af med Feilhaber medmindre der MEGET snart sker noget, så kan vi ikke spilde penge på den slags pjat ;)

This post has been edited 1 times, last edit by "Zinras" (Sep 1st 2010, 7:53pm)

fooler

Administrator

1,065

Wednesday, September 1st 2010, 7:56pm

Fordi den naturligvis er sparet væk. IT-folk og drift af hjemmeside koster penge, og siden vi ikke kommer af med Feilhaber medmindre der MEGET snart sker noget, så kan vi ikke spilde penge på den slags pjat ;)
De har sikkert lært noget af Ryanair:

"Vi har selv kuglepen med på arbejde og jeg siger til de ansatte, at de ikke skal købe dem. Tag dem der, hvor de er gratis. I banker og på hoteller og den slags steder. Det gør jeg selv. For nylig sad jeg under et interview med en kuglepen fra et hotel. Jeg må have fået den op under neglene et eller andet sted. Og jeg blev spurgt hvorfor. Jeg svarede, at vi hos Ryanair har en politik om at stjæle kuglepenne fra hoteller. Vi betaler ikke for kuglepenne. Det er en del af vores omkostningsbevidsthed."

http://www.rejseliv.dk/ryanair-vi-gider-…-jeres-flaeberi
Signature of »fooler«
»Jeg bliver i AGF. Vi spillere har svigtet byen, fansene, klubben og os selv i denne sæson. Så vi har alle en forbandet pligt til at rette op på det her og spille AGF tilbage i Superligaen. Jeg giver ikke en skid for de spillere, der i den her situation vender sig grædende mod deres agenter og vil væk. I min verden skal alle mand tage turen med ned i 1. division. Det skylder vi hinanden og klubben!« Mark Howard (Stiften, d.16/5 2010)

Christian

Intermediate

1,066

Wednesday, September 1st 2010, 8:20pm

De har sikkert lært noget af Ryanair:

"Vi har selv kuglepen med på arbejde og jeg siger til de ansatte, at de ikke skal købe dem. Tag dem der, hvor de er gratis. I banker og på hoteller og den slags steder. Det gør jeg selv. For nylig sad jeg under et interview med en kuglepen fra et hotel. Jeg må have fået den op under neglene et eller andet sted. Og jeg blev spurgt hvorfor. Jeg svarede, at vi hos Ryanair har en politik om at stjæle kuglepenne fra hoteller. Vi betaler ikke for kuglepenne. Det er en del af vores omkostningsbevidsthed."

http://www.rejseliv.dk/ryanair-vi-gider-…-jeres-flaeberi

Utroligt den ikke har udløst et mediestormløb mod Ryanair af dimensioner den der. Ikke forstået sådan at det generer mig, men det er jo ikke just en fantastisk pr minded udtalelse at sige direkte at man stjæler... heller ikke når det "bare" er kuglepenne :rolleyes:
Signature of »Christian«
Fo-For satan hvor jeg elsker os! - Preben Kaas i Martha

1,067

Wednesday, September 1st 2010, 9:21pm

Kuglepenne på hoteller er da en "gave" fra hotellet... Det er det samme som at dele dem ud til tilfældige...

1,068

Thursday, September 2nd 2010, 12:43am

Lad os heller ikke glemme at Ryanair er hovedansvarlige for at bringe gæster til hotellerne, og at en æske kuglepenne som betaling er billigt sluppet.

Christian

Intermediate

1,069

Thursday, September 2nd 2010, 7:05am

Kuglepenne på hoteller er da en "gave" fra hotellet... Det er det samme som at dele dem ud til tilfældige...

Jamen det er jeg såmænd godt klar over. Det er mere det lille ord stjæle der er utrolig uheldigt valgt i mine øjne, men hvis der skulle komme en mediehetz ville jeg jo også synes den var komplet latterlig... det synes jeg som regel det er når EB eller BT begynder at lege moralens vogter...
Signature of »Christian«

1,070

Thursday, September 2nd 2010, 10:34am

Han kalder sine ansatte "nogle dovne røvhuller der fortjener et spark".

Han kalder overvægtige mennesker for "fucking fede læs som ingen ønsker at sidde ved siden af".

Han kalder Frankrig for en "Republik af arbejdsløse" og siger at "Tyskere er villige til at kravle nøgne gennem glaskår for billige flybilletter"

Han vil gerne sprænge bestyrelsen af lufthavnen i Dublin i luften.

Jeg tror ærligt talt at hans udmelding om at han "stjæler" kuglepenne på hotellerne er den mindst kontroversielle af alle de citater der listes op.

Christian

Intermediate

1,071

Thursday, September 2nd 2010, 12:08pm

Han kalder sine ansatte "nogle dovne røvhuller der fortjener et spark".

Han kalder overvægtige mennesker for "fucking fede læs som ingen ønsker at sidde ved siden af".

Han kalder Frankrig for en "Republik af arbejdsløse" og siger at "Tyskere er villige til at kravle nøgne gennem glaskår for billige flybilletter"

Han vil gerne sprænge bestyrelsen af lufthavnen i Dublin i luften.

Jeg tror ærligt talt at hans udmelding om at han "stjæler" kuglepenne på hotellerne er den mindst kontroversielle af alle de citater der listes op.

Når du nu siger det på den måde :D
Signature of »Christian«

Tom

Professional

1,072

Saturday, September 4th 2010, 5:28pm

Signature of »Tom«
Hellere stiv og i godt humør end ædru og småkedelig......
So here goes nothing:
Sommer, sommer og sol, vi vinder det hele i første division!!!!!!

McAteer

Intermediate

1,073

Saturday, September 4th 2010, 5:36pm

Mentalt kører det ikke på skinner for den gode liberianer. Dette er endnu en forspildt chance for at vende en negativ spiral, og handlingen kan jo sagtens medføre landsholdsexit og det, der er værre.
Til gengæld er Francis Grandpa et genialt mandrillennavn. Totalt suverænt.
Signature of »McAteer«
"99% af alle verdens fodboldspillere ønsker før eller siden at spille i AGF. Og resten, de lyver!"

Per Thune

Andrewdk

Professional

1,074

Saturday, September 4th 2010, 7:14pm

Det ser ud til at Dioh alligevel har lært lidt i Århus, og er ved at eksportere spillerkulturen i 'GF til det Afrikanske kontinent.
Signature of »Andrewdk«
2009/10 = Top 4 eller Fiaskosæson !

1,075

Saturday, September 4th 2010, 8:07pm

I foråret hørte jeg fra flere af mine bekendte der, uafhængigt af hinanden, nævnte at en af årsagerne til Dioh Williams nedtur var et umådeholdent alkoholforbrug (alkoholmisbrug). Jeg slog det hen som ammestuesnak, men det kan være der er mere bund i historien end som så. Det er i al fald problematisk hvis man, som professionel fodboldspiller, ikke er i stand til at ligge 10 dage i en landsholdslejr uden at skulle drikke sig fuld.

Winther

Moderator

1,076

Sunday, September 5th 2010, 6:07am

Hvis det er sandt, er det jo meget smart at man har fået udlejet ham, men det ville også være noget problematisk, hvis man ikke har forsøgt at behandle problemet inden man skiber det videre på den måde. Hvis det er noget om snakken kunne man forestille sig, at det var startet under hans skadesperiode og så bør det absolut give anledning til at overveje procedurerne når spillerne er ude i længere tid. Nu vil jeg ikke kritisere klubben på grundlag af så løst et rygte, men Dioh har jo da tilsyneladende været mentalt slået i stykker siden skadesperioden, så klubben bør måske under alle omstændigheder overveje, om der er noget man kunne have gjort anderledes for at forebygge det. Men mon ikke også de evaluerer løbende.

Tom

Professional

1,077

Today, 9:58am

http://www.bold.dk/nyt/Skadet-AGFer-vil-til-U21-EM

Tekno Krabben, (TakeNoCrap) melder ud. Lækkert at høre er der er ambitioner!
Signature of »Tom«
Hellere stiv og i godt humør end ædru og småkedelig......
So here goes nothing:
Sommer, sommer og sol, vi vinder det hele i første division!!!!!!

Moderators:

Moderators

Tak til agf-foto.dk for brug af fotos.
Grafik af: Kasper Fladmose